Veelgestelde Vragen
Voordat we je bestelling verzenden, wordt deze eerst grondig gecontroleerd op eventuele gebreken. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
Wil je je bestelling retourneren? Stuur ons dan een e-mail naar: info@bydashfashion.nl, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen met het retourproces en dit zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen.
Je hebt het recht om producten binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling te retourneren. Producten die na deze periode worden geretourneerd, worden niet meer verwerkt, dus houd hier rekening mee. Tijdens deze bedenktijd dien je het product en de verpakking netjes te behandelen. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
BELANGRIJK: Elke retourzending dient te worden verstuurd met een Post NL track-en-tracecode, zodat je de zending kunt volgen. Retourzendingen zonder track-en-trace worden niet geaccepteerd.
1.2 Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Het artikel dient in onbeschadigde staat te zijn, niet gedragen of gewassen te zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
- Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
- Sieraden en bodies kunnen vanuit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
- Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
- Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
- Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
Ons reguliere retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Het bedrag van het product zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending terug betaald worden. Je krijgt een e-mail zodra wij het geld hebben teruggestort. Je hoeft hier geen e-mail voor te sturen mits het termijn van 14 dagen is verstreken.
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om producten direct om te ruilen. Als je een ander product wilt ontvangen, adviseren we je om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit is de snelste manier om de gewenste maat of variant zo snel mogelijk in huis te hebben.
Sale items kunnen geruild worden mits deze ongeopend zijn. de originele verpakking bevat en binnen 14 dagen na ontvangen worden teruggestuurd.
Het is mogelijk om meerdere bestellingen in een pakket te retourneren. Het is wel belangrijk dat de bestelnummers duidelijk vermeld zodat wij weten om elke bestellingen het gaat. Zodra wij de retouren ontvangen, ontvang je een retourbevestiging per bestelling.
Wij geven geen wasgarantie, ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid. Aangezien wij geen invloed hebben op het ge- en verbruik van de producten.
Bestellingen worden binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd, behalve wanneer ze worden verzonden vanuit ons internationale magazijn, dan is de levertijd 3 tot 7 dagen.
Bij bezorging via PostNL in Nederland en België wordt €3,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor internationale bestellingen voor de overige Europese landen wordt €8,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Je kunt je bestelling volgen met de track and trace code die je in de mail ontvangt, die je van de bezorgdienst krijgt nadat je pakketje is verzonden.
Het kan helaas voorkomen dat er iets is mis gegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons en in dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@bydashbeautyfashion.com. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Voordat de bestelling wordt verzonden controleren wij deze eerst. Het kan helaas voorkomen dat er iets is mis gegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons en in dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@bydashbeautyfashion.com. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Wij weten dat je hier natuurlijk als klant niets aan kan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@bydashbeautyfashion.com. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het defecte item. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.
iDEAL; maak je gebruik van ABN AMRO, ASN bank, bunq, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, Revolut, SNS bank, Svenska Handelsbanken, Triodos Bank of van Lanschot Bankiers? Dan kun je direct met iDEAL betalen. Je gebruikt je eigen bankpas en je maakt gebruik van de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.
Klarna; bij ons kun je gebruik maken van Klarna. Met 'Betaal later' betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt.
Creditcard; bij ons kun je eenvoudig betalen in een SSL beveiligde betaalomgeving. Wij garanderen een veilige en eenvoudige afhandeling van jouw betaling. Zodra je ervoor kiest om jouw bestelling te betalen, wordt er eerst een reservering op jouw creditcard gedaan. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden wordt jouw aankoopbedrag afgeschreven.
Een kortingscode kun je bij de betaalpagina toepassen. De kortingscode voer je bij “kortingscode”. Je kunt per bestelling maar één kortingscode gebruiken en kortingscodes kunnen niet gecombineerd worden. Tevens zijn deze niet inwisselbaar voor contanten.
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? We raden je aan om te kijken naar je eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling niet is afgeschreven, zal de order ook niet bij ons doorkomen. Wanneer je de order als nog wilt ontvangen kan je deze opnieuw plaatsen.
Je ontvangt binnen een uur een orderbevestiging op het door jou doorgegeven mailadres. Helaas belanden deze mailtjes nog weleens in je ongewenste mail. We raden je aan om daar even te kijken. Wanneer je betaling is gelukt, is deze ook goed doorgekomen bij ons.
Heb jij een item gevonden op onze website die je heel graag wilt hebben? Selecteer dan de juiste maat en klik op “in winkelwagen”. Je kunt ondertussen verder shoppen. (LET OP: alle items in je winkelwagen worden niet gereserveerd.) ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje “shoppingbag ”rechtsboven. Klik vervolgens op “bestellen” en erna op “doorgaan naar afrekenen” en je kunt je bestelling afronden.
Voor alle items geldt een garantietermijn van 2 weken. Mocht een item binnen dit termijn defect zijn neem dan meteen contact met ons op via info@bydashbeautfashion.com. Vergeet in je mail niet je ordernummer te vermelden een foto van de klacht mee te sturen. We zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie ontvangt met een gepaste oplossing.
Wat vervelend dat jouw gewenste item niet meer op voorraad is. We doen ons best om uitverkochte items zo snel mogelijk bij te bestellen. Wij kunnen niet altijd op voorhand zeggen of het item weer terug op voorraad komt. Je kan je e-mail invoeren als een product niet meer op voorraad is. Als deze weer wordt aangevuld op de website zal je meteen een e-mail ontvangen.
Het is bij ons helaas niet mogelijk om items te reserveren. Hoe graag wij dit ook willen voor onze klanten, kunnen wij hier helaas niet aan voldoen. Wees er dus altijd zo snel mogelijk bij, hou daarom ons Instagram altijd goed in de gaten zo ben je altijd op tijd bij je favoriete item.
Wanneer je per ongeluk het verkeerde adres hebt ingevoerd moet je direct een mail sturen naar info@bydashbeautyfashion.com. Wanneer wij jouw pakketje nog niet hebben verzonden zullen wij deze voor jou aanpassen. Wanneer deze wel al is verzonden wordt deze terug gestuurd naar ons en zullen wij deze naar het juiste adres versturen.